NOKIAN WR SNOWPROOF
Nowość
Opony zimowe Nokian WR Snowproof zostały zaprojektowane pod kątem zmiennych warunków pogodowych panujących zimą na drogach Europy Środkowej. Nowoczesne technologie i innowacje wykorzystane przy projektowaniu opon zimowych Nokian WR Snowproof zapewniają doskonałą przyczepność, bezpieczeństwo oraz pewne prowadzenie podczas opadu śniegu i deszczu oraz na błocie pośniegowym. Jazda na oponach zimowych Nokian Snowproof jest cicha, komfortowa i ekologiczna.
Innowacyjna technologia Alpine Sense Grip to połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika i mieszanki gumowej Alpine Grip. Nowoczesna, przełomowa mieszanka Alpine Grip łącząca w nowy sposób naturalny kauczuk, krzemionkę i funkcjonale polimery zapewnia doskonałe parametry jezdne w dynamicznie zmieniających się warunkach pogodowych oraz gwarantuje niskie opory toczenia i komfort podczas jazdy.
Symetryczny, agresywny kształt bieżnika w kształcie strzały oraz specjalny układ bloków, lameli i rowków wpływają na bezpieczeństwo i kontrolę podczas jazdy.
Masywne, mocne centralne żebro zapewnia stabilność i doskonałą sterowność. Wypustki Snow Claws sprawiają, że jazda na oponach Nokian WR Snowproof po miękkiej i pokrytej świeżym śniegiem nawierzchni nie stanowi problemu. Wypustki odpowiadają również za lepsze prowadzenie podczas gwałtownej zmiany pasa ruchu i przy pokonywaniu ostrych zakrętów.
Specjalne stabilizatory Brake Boosters znajdujące się na blokach barku opony zwiększają bezpieczeństwo i przyczepność podczas hamowania na ośnieżonej nawierzchni.
Szerokie podwójne polerowane rowki bieżnika odprowadzają w łatwy i szybki sposób wodę z powierzchni bieżnika ograniczając zjawisko slushplaningu.
Opatentowana technologia cichej ściany bocznej (Silent Sidewall Technology) stosowana w wielu produktach Nokian Tyres znacząco wpływa na poprawę komfortu jazdy. Specjalna mieszanka gumowa znajdująca się pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem opony pochłania hałas i wibracje powstające podczas kontaktu opony z podłożem. Mieszanka gumowa Clinch znajdująca się w okolicy stopki opony również przyczynia się do ograniczenia hałasu wewnątrz pojazdu.
Wskaźniki zużycia bieżnika (DSI) oraz bezpieczeństwa zimowego (WSI) pomagają kierowcy w łatwy sposób kontrolować stan ogumienia. Znikające liczby informują o aktualnej głębokości bieżnika. Znikający płatek śniegu daje sygnał o wymianie opon na nowe (płatek śniegu wskazuje głębokość bieżnika na poziomie 4 mm).
Pole informacyjne umieszczone na boku opony pozwala na oznaczenie istotnych informacji o położeniu opony na samochodzie, prawidłowym ciśnieniu oraz momencie dokręcenia śrub koła.